הרמטכ״ל וראש השב״כ סיירו בזירת הלחימה בחאן יונס

קובי פינקלר No Comments on הרמטכ״ל וראש השב״כ סיירו בזירת הלחימה בחאן יונס

הרמטכ"ל הרצי הלוי וראש השב"כ רונן בר נכנסו חד עם מפקד פיקוד הדרום לעומק חאן יונס וקיימו הערכת מצב בשטח. הרמטכ״ל: "מסכמים עד כה הצלחה בלחימה בחאן יונס, רחוקים מלסיים אותה" ראש השב״כ: "הפירוק המודיעיני והתקשובי שאנחנו עושים להם הוא לשנים רבות. אנחנו עברנו לפעול מול מבוקשי מחילות"

צילום: דובר צה"ל
10:02
28.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on המשטרה לא הייתה ערוכה: אלפים המתינו במשך שעות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הרמטכ״ל רא"ל הרצי הלוי וראש השב״כ רונן בר סיירו היום בזירת הלחימה בחאן יונס וקיימו  יחד עם מפקד פיקוד הדרום הערכת מצב בשטח.

הרמטכ״ל: ״אתם עובדים כאן מאוד חזק על שתי משימות – פירוק של חטיבת חאן יונס, השמדת התשתיות שלה, הרג הפעילים שלה ולחץ חזק מאוד על שחרור החטופים. זה שני דברים מאוד מאוד חשובים, ותסבירו את זה לאנשים, זה הולך ביחד, הם יבינו את זה – יעבדו יותר טוב. תראו, הלחימה בחאן יונס אנחנו עד כה לא סיימנו אותה, רחוקים מלסיים אותה, אנחנו מסכמים אותה עד כה כהצלחה גדולה מאוד. מעל 1,200 מחבלים במגע הישיר בתמרון זה הרבה מאוד מתוך ארבעת הגדודים. עוד מעל 1,200-1,300 מחבלים בתקיפות האוויריות זו מסה, חטיבת חאן יונס מאבדת את היכולות שלה, זה מאוד מאוד חשוב. הרבה מפקדים הרוגים ואנחנו רוצים להביא יותר מפקדים הרוגים ויותר בכירים וזה חוזר לקפיצות האלה ולתחבולות. המחשבים שהוצאנו, השבויים ששבינו, הדברים האלה הולכים לשב״כ ולאמ״ן, בשיתוף פעולה מצוין, עוברים עיבוד, ואנחנו חוזרים חזרה עם מודיעין חדש, מעמיקים הישג״.

ראש השב"כ: ״ההיקף הוא אגב התצוגה שראינו למטה ועוד תצוגות אחרות ובכלל הפירוק המודיעיני והתקשובי שלהם הוא פירוק לשנים רבות שאי אפשר להתאושש ממנו. תראו אנחנו פה מול מבוקשי מחילות, לא התנסנו בזה, עכשיו אנחנו מתנסים בזה, אבל למרות שהם מבוקשי מחילות, א׳ – המחילות דיברנו על זה הן סופיות, ב׳ – המחילות ניזונות מהעל קרקע״.



0 תגובות